Kallhäll

Vill du ta körkort och bor i

Järfälla trafikskolas breda utbud av körkortstjänster gör att vi
alltid har en skräddarsytt utbildning för dig, vare sig det gäller enkla lektioner, testlektion,
körkortspaket, intensivkurs, riskutbildning Del 1, riskutbildning Del 2 (Halkbana),
handledarutbildning, körkortsfrågor, och körkortsmaterial.

INTENSIVKURS KÖRKORTSPAKET Moped Utbildning

KURSER

RISKUTBILDNING 1
2024-03-30 ->
Moped Utbildning
Reservationslista ->

Järfälla trafikskola

Kallhäll

Vill du ta körkort och behöver professionell hjälp och rådgivning?

Bor du i Kallhäll eller Järfälla kan du alltid anlita Järfälla Trafikskola. Vårt övningsområde innefattar alla områden Trafikverket har sina prov på, vare sig det är Trafikverket Sollentuna eller Trafikverket Järfälla så kan vi stå till hands!

Våra trafiklärare är erfarna och mångsidiga så att vi kan
skräddarsy utbildningen efter just dina behov.

Vi erbjuder utbildningar för B körkort och Moped klass 1 såkallad EU Moped med både teoretisk och praktisk utbildning.

Vi hjälper dig även med riskettan, risktvåan (halkbana),
handledarkurs (introduktionsutbildning) på vardagr och helger.

Hos oss kan du även ansöka om körkortstillstånd och i samband med det få en kostnadsfri
synundersökning som vår elev.

Är du osäker på hur du ska gå till väga? Välkommen att kontakta oss på Järfälla Trafikskola eller se videon under som visar hur det går till steg för steg.

• Intensivkurser

Vi erbjuder intensivkurser som hålls mitt i Järfällas och Sollentunas uppkörningsområde. Vi lägger upp en snabb och effektiv plan tillsammans med eleven då körlektionerna, riskutbildningarna och proven bokas upp, Som elev behöver du bara fokusera på körningen medan vi tar hand om resten.

• Handledarkurs

Vi erbjuder handledarkurser (s.k introduktionsutbildning) för er som vill övningsköra privat. Vi har handledarutbildningar på helger och vardagar. Boka online!

• Taxi körkort

Vi erbjuder en komplett utbildning för er som vill ta Taxikort (Taxibehörighet). Lärarledda teorikurser, teorimaterial och körlektioner baserade på viktiga moment ingår.

• Riskutbildning

Riskutbildning del I (så kallad Riskettan) är obligatorisk att gå inför en uppkörning och något vi på Järfälla trafikskola erbjuder. Under utbildningen får du lära dig om de olika riskerna som finns ute i trafiken och hur man kan hantera det.

TA DITT KÖRKORT NU, BETALA SEN!

Räntefri delbetalning upp till 24 mån.

Du kan även välja att betala hela beloppet om 3 månader helt utan ränta eller upplägningsavgift.
Ansökan sker i samband med att körlektioner bokas upp. Det går snabbt, enkelt och du får svar direkt på plats!