Intensivkurser Järfälla trafikskola

Intensivkurser

• Vi erbjuder intensivkurser mitt i Järfälla och Sollentuna uppkörningsområde.
  • Vi lägger upp en snabb och effektiv plan tillsammans med eleven då körlektioner och prov bokas.
  • Som elev behöver du bara fokusera på körningen medan vi tar hand om resten.

media

Hur går det till?

En testlektion bokas upp (ingår i paketen). Under testlektionen kommer körläraren göra en bedömning av vilket paket som passar just dig. Efter testlektionen planerar vi allt från början till slut medan du fokuserar på dina körningar och teoripluggandet.

Avgifter för teoriprov och uppkörning tillkommer då dessa avgifter ligger utanför trafikskolan (ingår inte i intensivpaketen).

Svårt att hitta uppkörningstider?

Om du följer körlärarens bedömning efter testlektionen så ordnar vi en uppkörningstid hos Trafikverket i Järfälla eller Sollentuna med samma bil som du har övningskört med. Uppkörningstiden brukar vara kort efter att du är klar med intensivkursen! Denna typ av bokning gäller endast för elever som köper någon av intensivpaketen!

• 11400:-
  • INTENSIVKURS 1 VECKA